Quantcast
Channel: Yle Uutiset selkosuomeksi
Browsing all 732 articles
Browse latest View live

Maanantai 16.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Putin palasi julkisuuteen. Vanhuksille halutaan parempaa kotihoitoa. Saksalainen firma osti Anttilan halvalla.

View Article


Tiistai 17.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Vaalien ehdokkaista alle puolet haluaa Suomeen lisää pakolaisia. Ihmiset ostavat varovasti asuntoja. Ranska aikoo kieltää liian laihat mallit.

View Article


Tavataan puolueet: Vihreät | Yle Uutiset selkosuomeksi

Milda Beisyte ja Emmer Benito haastattelevat Natalia Rinconia.

View Article

Tavataan puolueet: Vasemmistoliitto | Yle Uutiset selkosuomeksi

Jeehee Park ja Emmer Benito haastattelevat Suldaan Saidia.

View Article

Tavataan puolueet: Sosiaalidemokraatit | Yle Uutiset selkosuomeksi

Jeehee Park ja Svetlana Siltanen haastattelevat Raphael Tsangaa.

View Article


Tavataan puolueet: Ruotsalainen kansanpuolue | Yle Uutiset selkosuomeksi

Milda Beisyte ja Svetlana Siltanen haastattelevat Arshe Saidia.

View Article

Tavataan puolueet: Kristillisdemokraatit | Yle Uutiset selkosuomeksi

Jeehee Park ja Emmer Benito haastattelevat Jorge Soriaa.

View Article

Tavataan puolueet: Kokoomus | Yle Uutiset selkosuomeksi

Milda Beisyte ja Svetlana Siltanen haastattelevat Margareta Vlasceanua.

View Article


Tavataan puolueet: Keskusta | Yle Uutiset selkosuomeksi

Jeehee Park ja Emmer Benito haastattelevat Mustafe Hagia.

View Article


Keskiviikko 18.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Terrori-isku Tunisiassa, useita turisteja kuollut. Netanjahun puolue voitti Israelin vaalit. Yötaivaalla paljon hienoja revontulia. Selkouutiset teki oman vaaliohjelmasarjan.

View Article

Torstai 19.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Valtiovarainministeriö esittää miljardisäästöjä. Osuuspankin nimissä taas huijausviestejä. Ruotsissa on kuollut ihmisiä jengiammuskelussa. Suomen kallein elokuva tulee ensi-iltaan. Takatalvi saapuu.

View Article

Perjantai 20.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Keskusta on edelleen suosituin puolue. Auringonpimennys kiinnosti ihmisiä. Tutkijat haluavat vapauttaa ihmiset älylaitteista.

View Article

Lauantai 21.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Luottoluokitusfirma Fitchin mielestä Suomen taloudessa on ongelmia. Suomalaiset ovat tyytyväisiä omaan elämään. Tutkijat selvittivät syitä pitkään ikään.

View Article


Tosi helppo: Tyytyväiset suomalaiset | Yle Uutiset selkosuomeksi

View Article

Sunnuntai 22.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Pääministeri on kommentoinut hallituspuolueiden huonoja välejä. Jemenin poliittinen tilanne on sekava. Suomessa tarvitaan lisää ulkomaalaistaustaisia verenluovuttajia. Päivä on vihdoin pitempi kuin yö.

View Article


Maanantai 23.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Selvitys: suomalaiset korkeakoulut vanhanaikaisia. Maailman terveysjärjestö WHO saa moitteita ebolan hoidosta. Suomalaiset juovat edelleen vaaleapaahtoista kahvia. Sää kylmenee ja kirkastuu loppuviikolla.

View Article

Tiistai 24.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

150 ihmistä on kuollut lento-onnettomuudessa Ranskan Alpeilla. Finnairilla on onnettomuustyypin koneita. Suomen työttömyysprosentti nousi yli 10 prosentin. Lasten syntymäpäiväjuhlat ovat kalliita.

View Article


Keskiviikko 25.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Onnettomuuskoneen musta laatikko: lentäjät ehkä tajuttomina. Puolueiden vaaliohjelmissa rohkeita työllisyystavoitteita. Ranuan karhut kömpivät talvipesistään.

View Article

Torstai 26.03.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Germanwingsin lentoturma ei ollut onnettomuus. Saudi-Arabian koneet hyökkäsivät Jemeniin. Siesta hiipii suomalaisille työpaikoille. Toimittaa Petteri Löppönen . (sanoo nimensä audiossa)

View Article

Perjantai 27.3.2015 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Turun telakalle suuri risteilijätilaus. Germanwingsin perämiehen motiivia ei vielä tiedetä. Suomalaistutkijat löysivät Alzheimerin taudin riskigeenin. Aurinkolaseja kannattaa aina käyttää.

View Article
Browsing all 732 articles
Browse latest View live


<script src="https://jsc.adskeeper.com/r/s/rssing.com.1596347.js" async> </script>