Quantcast
Browsing all 732 articles
Browse latest View live

Sunnuntai 20.7.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Ukrainassa etsitään syyllistä malesialaisen lentokoneen putoamiseen. Suomi on hyvä paikka tallentaa tietoa. Sunnuntaina on ollut kovia ukkossateita.

View Article


Tosi helppo: Microsoft vähentää työntekijöitä | Yle Uutiset selkosuomeksi

View Article


maanantai 21.7.2014 klo. 20 selkouutiset lyhyt | Yle Uutiset selkosuomeksi

Suomalaisten mielestä 65 vuotta on hyvä eläkeikä. Ulkoministeri haluaa puolueettoman tutkimuksen malesialaisen lentokoneen putoamisesta. Suomen talous kärsii, jos Venäjän kanssa käydään vähemmän...

View Article

Tiistai 22.7.2014 Klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Lehtiväite: Itä-Ukrainassa taistelee myös suomalaisia. Turmakoneen uhrit lennätetään Hollantiin. Norja muisti joukkomurhan uhreja. Moni lapsi saa erikoisen nimen.

View Article

Keskiviikko 23.7.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Ensimmäiset malesialaiskoneen uhrit kuljetettiin Hollantiin. YK:n ihmisoikeuskomissaari moittii Israelia Gazan pommituksista. Lentoyhtiöt peruvat lentojaan Tel Aviviin. Sää jatkuu kuumana ja aurinkoisena.

View Article


torstai 24.7.2014 yle uutiset selkosuomeksi klo.20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Kaksi suomalaista surmattiin Afganistanissa. Norja varautuu terrori-iskuun. Suomen kansalaisuutta on haettu paljon. Merellä on paljon sinilevää. Helle sulattaa jään jäähalleistakin.

View Article

Perjantai 25.7.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Suomalaisten avustustyöntekijöiden kuolemaa tutkitaan Afganistanissa. Venäjä rakentaa uuden junaradan Suomen lähialueelle. Suomi on aloittanut neuvontapalvelun ulkomaalaisille marjanpoimijoille. Jaakko...

View Article

Lauantai 26.7.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Afganistan on ottanut kiinni neljä ihmistä suomalaisten avustustyöntekijöiden kuoleman takia. Verenluovuttajia tarvitaan nyt enemmän kuin viime kesänä. Suomen Marsalkka -elokuva sai palkinnon Keniassa....

View Article


Sunnuntai 27.7.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Gazan asukkaiden tilanne on vaikea. Suomalaiset käyttävät vain vähän aikaa ja rahaa omien vanhempiensa hoitoon. Vuoden virallinen Unikeko on Kari Vuola. Sääennuste lupaa ukkosta.

View Article


Tosi helppo: Heinäkuun helle | Yle Uutiset selkosuomeksi

View Article

Maanantai 28.7.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Itä-Ukrainassa kuolee entistä enemmän ihmisiä. Suomen turvakodeilla on rahapula. Pienituloisten on vaikeaa löytää asuntoa Helsingissä. Ramadan päättyi.

View Article

Selkouutiset tiistai 29.7.2014 klo. 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

EU päätti uusista pakotteista Venäjää vastaan. Suomeen tulee pakolaisia Syyriasta. Israel tuhosi Gazan sähkövoimalan. Ukkosten takia on ollut isoja sähkökatkoja.

View Article

Keskiviikko 30.7.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Lehti: Suomalaisista panttivangeista maksettiin miljoonia euroja. Ukrainalaisia marjanpoimijoita pelottaa kotiinpaluu. Uimavesi voi aiheuttaa vatsatautia. Kovia ukkosia torstaina lähes koko maassa.

View Article


Torstai 31.7.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Torstaina on ollut kovia ukkosmyrskyjä. Kokoomus on edelleen Suomen suosituin puolue. Nokia ostaa osan japanilaisen Panasonicin toiminnasta. Lappeenrannan uusi kauppakeskus toivoo venäläisiä asiakkaita.

View Article

Perjantai 1.8.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Presidentti Niinistö on huolissaan EU:n ja Venäjän suhteista. Perjantaina on korjattu ukkosmyrskyn jälkiä. Vatsatautitapauksia on nyt eri puolilla Suomea. Heinäkuu oli tavallista lämpimämpi.

View Article


Lauantai 2.8.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Lentäjä kuoli, kun lentokone putosi mereen Espoossa. Ilmoitukset lääkärien ja hoitajien alkoholiongelmista ovat lisääntyneet. Suomalaiset viettävät nyt enemmän aikaa yksin kuin ennen. Kuopiossa on...

View Article

Tosi helppo: Ukkosmyrsky | Yle Uutiset selkosuomeksi

View Article


Sunnuntai 3.8.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Afganistanissa on pidätetty kuusi (6) ihmistä suomalaisten avustustyöntekijöiden kuoleman takia. Poliisi jatkaa Espoon lento-onnettomuuden tutkimista. Jari-Matti Latvala on voittanut Jyväskylän...

View Article

Tosi helppo: Jyväskylän ralli | Yle Uutiset selkosuomeksi

View Article

Maanantai 4.8.2014 klo 20 | Yle Uutiset selkosuomeksi

Turun telakka saa uudet omistajat. Venäjällä on isoja metsäpaloja. Taksit ovat ongelmissa. Kymmenet tuhannet lapset aloittavat koulun.

View Article
Browsing all 732 articles
Browse latest View live


<script src="https://jsc.adskeeper.com/r/s/rssing.com.1596347.js" async> </script>